معرفی بهترین افزونه های جانبی المنتور

۲۷ بازديد

المنتور بهترین صفحه ساز برای وردپرس است که کاربران با استفاده از این افزونه میتوانند صفحات سایت خود را بدون نیاز به دانش کد نویسی و فقط با کشیدن رها کردن طراحی کنند؛ المنتور علاوه بر ویژگی و قابلیت هایی که دارد از بعضی المان یا افزودنی نیز برخوردار است که نیاز شما را برای استفاده از سایر افزونه‌ها به حداقل می‌رساند. که ما امروز در این مقاله قصد داریم به صورت کامل به افزودنی های المنتور بپردازیم.

افزونه المنتور نسخه پولی یا حرفه ای نسبت به نسخه رایگان از قابلیت های بیشتری برخوردار است ولی بازهم اگر دوست داشتید امکانات بهتر و جذاب تری را به سایتنا اضافه کنید باید المان هر یک را به صورت جداگانه تهیه کنید.

بنابراین اگر شما هم جز مخاطبینی هستید که صفحات سایت خود را با المنتور طراحی می‌کنید، می‌توانید تا انتهای مقاله با ما همراه باشید و با این دسته از افزودنی‌های جذاب المنتور آشنا شوید.


حتما بخوانید: تفاوت افزونه المنتور پرو با رایگان




افزونه های جانبی المنتور چیست؟

 

افزونه های جانبی المنتور ادان هایی هستند که به المنتور اضافه می شوند و ویژگی های جدیدی را به آن اضافه می کنند.

این افزونه ها می توانند برای موارد مختلفی مانند افزودن عناصر جدید به صفحات، ایجاد طرح های جدید، و ارتقای عملکرد المنتور استفاده شوند.

برخی از مزایای استفاده از افزونه های جانبی المنتور:

  • افزایش کارایی: افزونه های جانبی المنتور می توانند به شما در صرفه جویی در زمان و تلاش در طراحی صفحات وب کمک کنند.
  • افزایش تنوع: افزونه های جانبی المنتور تنوع زیادی از عناصر و طرح ها را به شما ارائه می دهند که می توانید از آنها در صفحات وب خود استفاده کنید.
  • افزایش قدرت: افزونه های جانبی المنتور می توانند به شما در ایجاد صفحات وب پیچیده تر و حرفه ای تر کمک کنند

معرفی بهترین افزونه های جانبی المنتور 

برای این که بتوانید قابلیت های بهتر و جذاب تری را به سایتتان اضافه کنید باید افزودنی مخصوص خود را دانلود و نصب کنید؛ در ادامه بهترین افزونه های جانبی المنتور را با شما باز گو خواهیم کرد؛ لطفا در ادامه همراه ما باشید.

افزونه جانبی پاور پک یا power pack المنتور

پاورپک به عنوان یک افزونه اضافی و جانبی المنتور می‌باشد که توسط مجموعه IdeaBox Creations ساخته شده است. و در دو نسخه‌ی رایگان و پرو در دسترس کاربران می‌باشد.

این افزونه دارای بیش از70 ابزارک مختلف و متنوع می‌باشد. شما با نصب پاورپک می‌توانید این المان ها را در کنار صفحه ساز المنتور داشته باشید و یک طراحی حرفه‌ای تر و سفارشی شده ای را خلق کنید.

پاورپک به عنوان یکی از افزونه‌های سبک و سریع المنتور، کاملاً ریسپانسیو و واکنش گرا نیز می‌باشد.

فهرستی از ابزارک های این افزونه شامل موارد زیر است:

  1. دارای ابزارک های بهینه شده و مناسب سئو سایت
  2. ابزارک نمایش وضعیت و شرایط سایت
  3. ابزارک های فرم ساز و استایل دهنده فرم نظیر گراویتی فرم، فرم تماس، نینجا فرم، کالردرا و …
  4. ابزارک های فیلتربندی جهت گالری تصاویر و ویدئو
  5. ابزارک های پاپ آپ
  6. ابزارک کوپن تخفیف
  7. فید اینستاگرام
  8. آکاردئون تصاویر
  9. ابزارک جدول زمانی یا تایم لاین
  10. ابزارک مخصوص ووکامرس و فروشگاه ساز

افزونه جانبی المنت پک یا Element Pack المنتور

افزونه جانبی المنت پک یا المنتورپک یکی دیگر از افزودنی‌های جانبی المنتور است. این افزونه دارای کتابخانه ای با بیش از 150 ابزارک و ویجت منحصربه‌فرد، 135 قالب و طرح بندی از پیش آماده شده و بیش از 100 طرح برای هدر و فوترهای اختصاصی می‌باشد.
المنت پک نیز در دو نسخه‌ی رایگان و پولی در دسترس کاربران می‌باشد. شما با نصب نسخه‌ی رایگان آن در مخزن وردپرس به راحتی می‌توانید از 30 المان و ابزارک این افزونه استفاده کنید.

رابط کاربریِ حرفه‌ای و کاربرپسند بودن، بهینه بودن کدها و ابزارک ها، ریسپانسیو و انعطاف‌پذیری در تنظیمات، برخی از ویژگی‌هایی است که کاربر را جذب استفاده از المنت پک می‌کند.

برخی از المان‌های المنت پک به شرح ذیل است:

  1. نقشه گوگل پیشرفته
  2. المنت پارالکس
  3. شمارشگر
  4. اسلایدر و کاروسل نظرات پخش صدا
  5. آکاردئون تصاویر
  6. تیتر پیشرفته و انیمیشنی
  7. فرم های تماس
  8. نمایش وضعیت آب و هوا
  9. پخش‌کننده ویدئو
  10. فلیپ باکس
  11. و …

افزونه جانبی جت انجین یا Jet Engine المنتور

افزونه Jet Engine یکی دیگر از افزونه‌ های جانبی و حرفه‌ای المنتور برای شخصی‌سازی و خصوصی سازی سایت است. که به شما امکان می‌دهد تا در صفحات طراحی شده، محتوای داینامیک داشته باشید. برای کار کردن با این افزونه نیازی به مهارت و دانش کدنویسی نخواهید داشت و تمامی امکانات به صورت آماده برای شما مهیاست.

جالب است بدانید که شما با استفاده از این افزونه می‌توانید پست تایپ Post   Type  و تکسونومی های اختصاصی برای خودتان ایجاد کنید. همین مسئله نیز باعث شده است که بسیاری از طراحان سایت به سمت استفاده از جت انجین حرفه‌ای روی بیاورند.

ابزارک های این افزونه شامل موارد زیر است:

  1. ابزارک فیلد داینامیک (Dynamic field)
  2. شرط داینامیک (Dynamic repeater)
  3. داینامیک ترم (Dynamic terms)
  4. لینک داینامیک (Dynamic link)
  5. فیلد تصویر (Dynamic image)
  6. متا داینامیک (Dynamic meta)
با افزودنی های المنتور میتوانید قابلیت های جذاب تری را به صفحات سایتتان اضافه کنید که دراین مقاله سعی کردیم به بهترین افزودنی های افزونه المنتور بپردازیم، از این که تا اینجا همراه ما بودید ممنونیم، موفق باشید  
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.